جراحی زیبایی بینی؛ قیمت سال ۹۹ و جدیدترین انواع آن

جراحی زیبایی بینی

علائم دیگر انحراف بینی ممکن است شامل خونریزی مکرر بینی و درد صورت، سردرد و سرگیجه باشد و درمان قطعی انحراف بینی فقط و فقط جراحی برای رفع سپتوم انحرافی است. عوارض عمل انحراف بینی می تواند عفونت ، خونریزی ، جمع شدن خون زیر مخاط بینی باشد که البته بسیار نادر است. دیابت نوع دوم : این نوع دیابت بسیار شایع است که طی آن سلول های بدن در برابر انسولین مقاوت می کنند. عمل جراحی زیبایی بینی باعث تغییر شکل ظاهری بینی شما میشود، اما نکتهای که شاید اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشید، عوارض تنفسی جراحی بینی است؛ مسیر تنفس شما با انجام این عمل، دچار تغییراتی میشود.

عمل جراحی بینی در سال 99
عمل جراحی بینی در سال ۹۹

علائم پولیپ بینی در بزرگسالان شامل انسداد بینی که منجر به مشکلات تنفسی می شوند، مختل شدن حس بویایی وعفونت های مکرر می شود. حتی در بهترین حالت ممکن است خطرات عمل ترمیمی بینی وجودارد که شامل ناهنجاری های خارجی یا مشکلات تنفسی بعد از جراحی زیبایی بینی می شود. عمل بینی ترمیمی معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. به طور مثال فردی که ساکن کرج بوده و قصد انجام جراحی بینی خود را دارد، می خواهد بداند که بهترین جراح بینی کرج کیست و بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد.

به این صورت است که جراح برشی را در یک طرف بینی شما برای دسترسی به تیغه بینی ایجاد می کند. در این روش ، پوست روی بینی از لیزر گرما دریافت می کند. اما این افراد باید دید واقع بینانه و انتظارات معقولی از جراحی بینی داشته باشند. اگر بینی بزرگ و خمیده دارید، روش جراحی زیبایی بینی مناسب شما می باشد. سپس سپتوم انحراف یافته در موقعیت مناسب قرار می گیرد.

پوست روی سطح بینی نازک شده و بافت های اضافی پوست از طریق لیزر کاهش می یابد. این اسپلینت ها دارای یک سوراخ هستند تا شما بتوانید از طریق آنها به راحتی تنفس کنید. اغلب بهبودی تنفس بعد از جراحی برای بیماران حاصل می شود. حتی پس از درمان موفقیت آمیز ، پولیپ های بینی اغلب برمی گردند. حتی تغذیه بعد از عمل بینی بسیار اهمیت دارد. ممکن است ۵-۷ روز یا حتی در بعضی افراد بیشتر، بینی تورم داشته باشد.

چسب زدن بخصوص در دو هفته اول بعد برداشت اسپلینت مفید است.اگر چسب باعث حساسیت پوست در جراحی بینی شود چسب زدن متوقف می شود و بیمار از کرم هیدروکورتیزون سه بار در روز تا حل مشکل خارش و التهاب استفاده می کند. جراحی بینی با بی حسی موضعی و بیهوشی قابل انجام است اما توصیه می شود با بی هوشی کامل جراحی بینی انجام شود و پس از جراحی بینی بهتر است بیمار تا ۴ ساعت بعد از عمل بینی باید در کلینیک بماند و آتل داخلی و خارجی باید تا ۵ یا ۷ روز بسته به تشخیص پزشک باقی بماند و پس از این مدت آتل توسط پزشک برداشته و روی بینی چسب زده می شود. درد عمل انحراف بینی بسیار اندک می باشدو بعد از عمل پزشک شما لیستی از مراقبت بعد از عمل انحراف بینی رابه شما خواهد داد که باید به دقت به آن عمل کنید. اینکه بیمار با پزشک صادق باشد بسیار مهم است.

در رینوپلاستی تقویتی عمل جراحی فقط محدود به کوچک کردن بینی نیست بلکه در این روش جراح ضمن اینکه قسمت هایی از بینی را برداشته و کوچک می کند ممکن است قسمت های دیگری را تقویت کند تا نتیجۀ نهایی دماغی باشد که در حالیکه زیبا شده امّـــا به عملکرد اصلی آن که همان تنفس است آسیبی وارد نشده باشد. کوتاهی پوست باعث میشود که جراحی در اکثر موارد جراحی رینوپلاستی ثانویه، بهخصوص در بیماران دارای دماغ سربالا ناموفق باشد.

یکی از بهترین عوامل برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب جراحی، ضخامت پوست بینی میباشد. در بیشتر افراد مبتلا به انحراف بینی یکی از سوراخ های بینی کوچکتر از دیگری است. سن یکی از معیار های بسیار مهم برای عمل بینی استخوانی و معیار تاثیر گذار در نتیجه عمل می باشد. استخوان و غضروف بینی تغییر شکل می یابد و برای حفظ عملکرد تنفس بینی دقت لازم انجام می شود.

منبع
دکتر زیبایی